31 Mayıs 2015 Pazar

Evlilik Hazırlıklarııı :))

Veee gelecekte evde kaldığımı hayal ediyorum derken bir de bakmışım ki kendimi evlilik hazirliklari içerisindeyim. Ne tatlı yorgunluk onlar öyle ne tatlı stresler ne tatlı gerginlikler desem de inanmayın stresin yorgunluğun gerginliğin tatlısımı olurmuş tabi zevk alıyorsunuz sonuçta sevdiğin adamla hayatlarınızı birleştireceksiniz, sanki çok ayrıydı da hayatlarımız.. her neyse.











Gelinlik seçmenin bu kadar zor olacağını inanın tahmin etmiyordum bekara karı boşamak kolay demişler ya heh ben tam da böyleymişim daha 2 ay önce arkadaşıma amaaan kızım bi gelinlik beğen git diktir kurtul ne var bunda diyen biriydim ta ki işin içine giren kadar bunun proporsiyonu kumaşı incisi güpürü danteli duvağı çiçeği astarı tarlatanı off Allah'ım yani saymakla bitmiyor ki bu gelinlik kısmı sadece kına gece mevzusuna daha giriş yapamadım.. bir de işlerimizin ters gideceği tuttu gün bulamamalar araya adam sokmalar belediyede izin almalar birde benim üzerimde meşhur bir uğursuzluk vardır hangi devlet dairesine gidersem gideyim sistem çalışmaz bozulur sağlık ocağı nikah dairesi işler aksaar da aksar ama ben bu dil sayesinde üstesinden gelirim, geldim yani.. bi yere kadar Pess! 

E bunun evi var eşyası var daha, düğünlerden haz almadigimizdan nikah yapıyoruz Allah'tan pek yorulmayacagiz herkesi mıç mıç öpmek zorunda kalmayacagiz yani Umarız. Yani diyeceğim o ki ölme eşeğim ölme dayan #burcuvemustafa zafer bizim olacak kaçarı yok.









Darısı tümm sevenlerin ve bekarların başına.. :) :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder