5 Şubat 2015 Perşembe

Kitap Serüveni!! :)

 Eveett fark ettim ki son 2 yıldır hiç post paylaşımı yapmamışım, işten ayrılmış olmanın verdiği rahatlık ve boş vakitler ile artık postlarıma devam etmeliyim dedim. Sizler şimdi 2 yıl içerisinde postlarımın bayaa biriktiğini düşünüyorsunuzdur evet yanılmıyorsunuz yazacak çok şey birikti yazacağım da fakat şimdi ard arda paylaşım yapamayacağım.. Bugün paylaşımım beğenerek okuduğum kitaplar üzerine olacak.!


 Ve postumuza dönecek olursak,
-işten ayrıldım malum evde kös kös oturuyorum ve kitaplara acayip sarmış durumdayım özellikle de pelin Dündar'ın Nam-ı Diğer 'Pinkfreud' kitaplarına, okuduğumdan beridir dilimden düşüremediğimm güzide kitabı 'Beni Hep Sev' nedendir bilinmez hayatımla çok özdeşleştirdim belkide içinde bulunduğum durumdan dolayıdır..
Kitap resmen aldatma aldatılma üzerine yazılmış okudukça bir sonraki sayfalarda 
Pelinin yediği haltları merak etmeye başladımm.. ve sonunda kitap bitti devamı olup olmadığını merak ettim meğersem okuduğum kitap 3 kitaptan oluşuyormuş ve serinin son kitabı imiş.. :(

Bendeki de akıl işte.. bir kitabı araştırmadan okumaya başlarsan böyle sondan başlarsın, neyse diğer 2 kitaba da sevgilim sayesinde sahip olduktan sonra ilk kitabı bir hışımla okumaya başladım 'Sorun Bende Değil Sende' o da bitmek üzere yine heyecan ve merakla okuyorum. Kitap serisinin sıralanışı aşağıdaki gibi :)))

PS: He bir de unutmadan Pelin Dündarın birde mualla tiplemesi varki sormayın gençler ergenuslar dertlerini cinsel sex vs hikayelerini anlatmışlar dertlerine derman aramışlar okurken çok eğleniyorum.. :):))))

Demem o ki bir kitabı okumaya karar verdikten sonra devamının olup olmadığını seri olup olmadığına şöylee ufaktan bi göz atın. :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder